کاناپه

اینجا آساییدن گاه من است ...

کاناپه

اینجا آساییدن گاه من است ...

زندگی باید کرد ...
گاه با تلخی راه ، گاه با یک گل سرخ ...
"گاه با یک دل تنگ"
گاه باید رویید در میان باران ...
گاه باید خندید با غمی بی پایان :)

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

باخت شیرین :)

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ب.ظ

نود دقیقه حرفه ای و کارکُشتانه بازی کردن اما ...

اما در دقیقه نود و اندی ثانیه یه باخت شیرینو به ارمغان آوردن :)

بیاید یه ور قضیه رو که باخت بود نگاه نکنیم فقط ... اینکه یه باخت پرغرور داشتیم قضیه رو دلپذیر میکنه :)

گاهی یه باخت شیرین ، شیرینیش از یه برد شیرین بیشتره :)

به همه تبریک میگم :)

چوکاهه :)

۹۳/۰۳/۳۱
Saba

نظرات  (۶)

۰۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۱۰ حسین زیلان
تبریک می گم!
پاسخ:
منم!
ما نباختیم؛ وقتی مردونه بجنگی و تلاش کنی و امید داشته باشی هیچوقت بازنده نیستی!
پاسخ:
اونکه آره!
اینا که اصن ملاک داوری نیس!
چون ایران همیشه برنده اس!
اما مراد بنده باخت ظاهری بود!
۰۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۲۳ Kıᴀɴᴀ ᵛᵐ
اگه همین گلو به جای دقیقه 91، همون دقیقه ی 1 خورده بودیم انقد ناراحت کننده نمیشد!!
به هر حال من ناخودآگاه دارم همه ش لبخند میزنم الآن!
البته تا نیم ساعت پیش نمیشد بهم نزدیک شد! ولی الآن که از شوک اون گله بیرون اومدم، خوبم حسابی! :)
پاسخ:
میدونی آخه ... اگه تازه دقیقه 91 هم بود خوب بود!
موضوع اینجاس همون دقیقه 90 بود!
منم به اینکه آرژانتین داش از ناراحتی دق میکرد فک میکنم خیلی خوشال میشم اصن! :)
۰۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۳۲ Kıᴀɴᴀ ᵛᵐ
اا واقعا؟! اشکال نداره حالا! نمی تونستم بگم 90 و 0 که! :دی
پاسخ:
نه آخه میدونی ... دقیقه 90 هم نبود!:دی
دقیقه 90 و اندی ثانیه بود :دی
به خط دوم پست مراجعه شود :دی
ما عالی بازی کردیم ... عالی تر از آرژانتین این خیلی مهم تره خب! :)
 
۰۸ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۴ کمند سلیمانی

اگه همون دقایق اول گل می خوردیم انقدر ناراحت نمی شدم که چند ثانیه اول وقت اضافه گل خوردیم شدم!

راستش به نظرم- که برعکس همس- اصلنم نبردیم! :] درسته خیلی خوب بازی کردن جلو " آرژانتین" اما واقعا نبردیم! انتظارم نمی رفت که ببریم هرچند انتظارات بالا تر رفت وقتی که اونقدر خوب مقاومت کردن!

من ترجیح میدم تیم ملی فوتبال وقتی که واقعا شایستگی رو داشت بره جام جهانی نه با این وضع!

+ به جای این همه پولی که میدن به فوتبالیستا یکمشو میدادن به والیبالیستایی که این همه افتخار آفریدن و این همه اخلاق دارن و این همه خوب بازی می کنن خیلی بهتر میشد!

پاسخ:
گل دقیقه نود که میگن همینه دیگه،آدم خیلی بیشتر حرص میخوره سرش!
خوشالم که یکیم هس که مث من فک میکنه،دوس ندارم با حرفای امیدوار کننده الکی خودمو راضی کنم،چون واقعا نبردیم اما خب با افتخار و غرور باختیم!
اتفاقا تیم ملیمون خیلی خووووب بود و رقابت های قبلی تیم ملی ایرانو فرستاد جام جهانی!کشککی نبود که!اما خب در مقایسه با تیمای دیگه خیلی کار داره!اونطوری خیلی واسه اسپانیا که برنده جام قبلی بوده باید خجالت آور باشه که!
+به نظرم برا هر رشته ای باید خرج بشه!
اخه ب نود دقیقه زیر توپ زدن میگی حرفه ای و کارکشتانه؟؟؟
پاسخ:
ن پ!به آبشارای تو و مجتبی و فرود اومدنش در نعلبکی چای بابات میگم حرفه ای و کارکشتانه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی