کاناپه

اینجا آساییدن گاه من است ...

کاناپه

اینجا آساییدن گاه من است ...

زندگی باید کرد ...
گاه با تلخی راه ، گاه با یک گل سرخ ...
"گاه با یک دل تنگ"
گاه باید رویید در میان باران ...
گاه باید خندید با غمی بی پایان :)

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

شگفتا!

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ

دو تا دونه از آهنگای احسان خواجه امیریو گذاشم واسه بابام ، به دقیقه نکشیده میگه:

قط کن ، قط کن! یاد قسطای عقب افتاده م ، افتادم!

بعد جالبه که اصرار عجیی داره که مجید خراطها خیلی فوق العاده س! : |

کسی که من هر وخ آهنگاشو گوش دادم بیش از پیش به زندگی امیدوار شدم اصن! : |

- نمدونمم ، شایدم واقعا من سلیقه ندارم! -

حالا من هی دارم واسه بابام توضی میدم که اصلنم اینجوری نیس که برادرم با تـأکید بی مانندی حرف پدرجانو تأیید میکنه:

هر چی آهنگ مسخره اس این ریخته تو گوشیش! [و بعدش با حالت خیلی عاقل اندر سفیهانه ای] تو واقعا اینا رو گوش میدی؟!

روزی هزار و شصت و شونزده بار خدا رو شکر میکنم که آهنگای فرزاد فرزینو نذاشم واسش وگرنه میخاس اونم با ساسی مانکن مقایسه کنه لابد! : |

- خیلی آزار دهنده اس که آدم حتی نتونه ستاره تو آسمونو ببینه به راحتی!

۹۳/۰۵/۱۶
Saba

نظرات  (۲۱)

باباها کلا این جوری ان گویا!!
توی ماشین، من و مامانم و خواهرم هر آهنگی که انتخاب کنیم، میگه همه ش ناله ست!! بعد وقتی بهش میگیم خودت یه آهنگ بذار ببینیم چی میذاری، یه سری آهنگ عهد بوق حمیرا و دوستاشو -که اسمشونو نمیدونم!- میذاره که از شدت غم و غصه نوحه جلوشون اصن حرفی برای گفتن نداره!!
پاسخ:
:((
باباها کلا همش در حال شگفتی آفرینی هسن!
سلیقه ها فرق می‌کننن با هم خب! علاقه‌مندی‌های خودتو داشته باش هرچند بقیه بگن زشته :)
پاسخ:
ولی این یه مدل غر زدن به سبکی بود که من میپسندم!
حتما :(
درهرحال!
فرزاد فرزین خوشت میاد!؟  :|
پاسخ:
؟
دیگه اینم پرسیدن داره آخه؟!
صد در صد!

سلام

ممنون از حضورتون

راجع به موسیقی و اختلاف نظر زیاده

شرایط روحی و حالات عاطفی افراد موسیقی رو انتخاب میکنه

اصلا کاری با بابا ها نداره

 

پاسخ:
سلام
:(
نه این یکی به طور خیلی خیلی مستقیم به باباها کار داره!
وقتی از هر آهنگی ایراد میگیرن و از موزیک هایی تعریف میکنن که به مداحی گفتن زکی واقعا جایی واسه حرف نمیمونه!
باریک ب ددیت.مجید خراطها!!! جان خودم ددی من بشناستش. و ی باریک دیگه ب سلیقه ددیت!مجید خراطها! 
پاسخ:
درس تایپ کن بچه جان!
من الآن هیچی نفهمیدم از این که!
۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۶ کمند سلیمانی
امروز آلبوم ریرا سهیل نفیسی رو گذاشتم بابام میگه این به تریپ ما نمی خوره! می گم اتفاقاً بدجور به تریپ من می خوره میگه ااا! می گم چرا به ما نمی خوره! پس مخصوص آنرمالاست :|
آلبوم پالت گذاشتم می گه این چیه حالمون بدشد!
آخر سر محمد اصفهانی گزاشتم می گم این خوبه؟
میگه عالیه ولی قدیمیه دیگه حالمون بهم خورد از این آلبوم :|
پاسخ:
:((
اینا رو هرکاری کنی بازم آپدیت نمیشن که!
باز عشق همون افتخاری و اصفهانی و شجریانن!
البته ناگفته نمونه که من خودمم اینارو دوس میدارم همی!
راستی خدا
دلم هوای دیروز را کرده
هوای روزهای کودکی را
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم
الفبای زندگی را
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم
آن را نچینم
دلم میخواهد …
می شود باز هم کودک شد؟؟
راستی خدا!
دلم فردا هوای امروز را می کند...

 

پاسخ:
زیبا ... : (
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۷ کمند سلیمانی
فرزاد فرزین فقط آهنگ شخی :)))))
لامصب دانلودش کردم تا نیم ساعت فقط همونو گوش می کردم می خندیدیم :))))

تو یه چیزی داری که دیوونشم

کاری کردی بیخیال همه شم

آخه من با همه ی برو بیا

نتونستم از پس تو بر بیام


:)))) لامصب ته اعتماد به نفس تو این آهنگ :))))
پاسخ:
إع!با فرزاد فرزین درست حرف بیزن بینم! :دی
بعدش منظورت شخصیه دیگه؟! :دی
کجایی تو؟!
پاسخ:
یه گوشه دنج :دی!
سلام چیکارامیکنی؟خداییش برو خدارو شکر کن یه بابایی داری که به فکر قسط های عقب افتادش باشه  خدابرات نگهش داره و درمورد برادرا یک چیزه مشترکه که خودشون جیگیلی جیگیلیم گوش بدن اهنگ دراس کوربار بهتری خواننده فرانسوی رو با اون اهنگه یکسان میدونن...و در اخرخوبی چطوری خبرت ی توکپا بیا نظر بده برگد نمی خواد بمونی...
پاسخ:
غرق در رحمت باشه بابات ایشالا :(:
ممنون
سبکی که برادر من گوش میده حیرت آوره واقعا!اونوخ کُری میخونه واسه من!
خدا چشاتو بگیره !

ولادت حضرت معصومه س و روز دخترمبارک

سوغاتی یادت نره :|
سلام
موفق باشی
ب ما سر بزن
ܓ

میلاد امام رضا ع بر شما مبارک

۱۶ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۱۲ کمند سلیمانی
آپدیت شو! نگو فاینال دارم که... لعنت بر شیطان  :|
...و من
شرم میکنم
از خلایق
اگر مرا
درحال ارتکاب
معصیت ببینند،
غافل از آنکه
در هر جا
میبینی مرا
یا ابن الحسن



صبا امت کانون رو دادی؟پست بذار!
یه چیزی بیشتر از شگفتا
احسان خواجه امیری کجا ، مجید خراطها کجا

میگم حداقل یه پست برای اعلام وجود و زندگانی بذار! ها؟!
سلام
عید سعید قربان بر شما مبارک...
نظر شخصیم: شیر مادر فرزاد فرزین هم خوانندست!؟ ^_^ :[ D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی