کاناپه

اینجا آساییدن گاه من است ...

کاناپه

اینجا آساییدن گاه من است ...

زندگی باید کرد ...
گاه با تلخی راه ، گاه با یک گل سرخ ...
"گاه با یک دل تنگ"
گاه باید رویید در میان باران ...
گاه باید خندید با غمی بی پایان :)

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

این روزا

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۲ ب.ظ

این روزا* راحت تر میشه نفس کشید و استرس فردا رو نداشتن به آدم قوت قلب میده!

این روزا سعی در نسبت دادن استرس به شخص شخیص خودمو دارم در حالی که خیلی رله گونه تر از همیشه رفتار میکنم!

این روزا سخن گرانبار و گهربار** خیلی از دهان مبارکم می تراوشد و من سعی در فهماندن اینکه سخنانم بس مفیدن به اطرافیانم دارم!

این روزا از هیچ کوششی در جهت انجام هر چی تفریح‍ [سالم] ‍‍ه فروگذار نمیکنم!

این روزا خیلی روزای خوبین کلا!


* "این روزا"ی من خیلی وخ نیس شوروع شده!

** شما به عنوان یه عبارت کنایی ازش یاد کنید!

۹۳/۰۳/۳۰
Saba

نظرات  (۶)

من چیزی نفهمیدم ک بخوام اظهار نظر کنم!!!
پاسخ:
مرسی کلا!
من الآن به خودم امیدوار شدم خیلی! :|
اگه نگرانی و استرسی نیست پس این روزا خوبن امیدوارم همینطور خوب بمونن واست.
بیخیال اطرافیان ;)
پاسخ:
مرسی تو :)
سخت میشه بیخیالشون شد!
اطرافیان معمولا در فهمیدن سخنان گهربار کلا استعداد کمی دارن! بیخیال!!
هر جوری دوس داری حال کن با این روزای بی استرس! :)
پاسخ:
شایدم من خیلی انتظار دارم!در هر صورت به ضرر خودشونه! :دی
:)
به به چه وب خوشگلی.........
مباااااااااااارررررکه لینک شدی
پاسخ:
دیوونه!
:)
خودتــــی!
پاسخ:
میدونم!
۰۸ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۶ کمند سلیمانی

ادبیات خوندی؟(منظورم رشتهست!) :دی

به به این روزا تموم نشن و بمونن برات ;)

پاسخ:
نمیگیرمت،؟؟
با سپاس فراوان،مرسی :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی