کاناپه

اینجا آساییدن گاه من است ...

کاناپه

اینجا آساییدن گاه من است ...

زندگی باید کرد ...
گاه با تلخی راه ، گاه با یک گل سرخ ...
"گاه با یک دل تنگ"
گاه باید رویید در میان باران ...
گاه باید خندید با غمی بی پایان :)

آخرین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

غرانه!

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۱ ب.ظ

مرده شور هرچی احساسات لطیف دخترونه رو ببرن!/نبرن!

تا میاد یه کلمه حرف بزنه و یه اتهامیو از خودش رفع کنه فِرت اشکش درمیاد!

ینی چی آخه اصن؟!شورشو درآوردن دیگه!!

من نمیدونم چرا این احساسات لطیف دخیونه حدّ و حصر نداره آخه؟!!نه،واقعا چرا؟!مردم شما بگین!

*****

به تازگی صحنه فضای مجازی (:دی!) که هیچی از صحنه هستی هم دارم محو میشم کم کم!! :|

من نمیدونم چرا تو هر مرحله ای از زندگیم باید یه جام مشکل دار بشه!

الآنم که چشام داره سیری صعودیو به سمت شماره 10 ضعف چشم طی میکنه!

و ایشالا اگه خدا بخواد یه روزیم کورم میشم! :| [البته خدا نکنه! :دی]

*****

این آهنگ چه قد قشنگه اصن!

تهِ آرامشه واقعا :)

Ghatar

مشخصات: فرزاد فرزین ، آلبوم شخصی ، قطار! :)


فقط خاسم اختصاصی غر بزنم تو این پست! :دی


و یه غر دیگه ای که یادم رفت اینه که این چه کار مسخره ایه که یاهو کرده؟!

نمیشه آی دی ساخت!!!

به هر در و دیوار و پنجره ای هم میزنی خودتو نمیشه!!!


دیگه غرام تکمیل شد! :دی

۹۳/۰۴/۲۴
Saba

نظرات  (۲۰)

۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۹ سپیده پارسا
با اولین غر موافقم!:)
غر شماره ی 2:من نفهمدیم چرا ممکنه از صحنه ی هستی حذف بشی!آخه آدم کور هم بشه(خدا نکنه البته!!!!)بازم هس که!:دی
و آخری:این فک کنم یه روشی داشت تو این سایتا نوشته بودن!ولی چون خودم اقدام به ساخت آیدی جدید نکردم نمی دونم!یه سرچ کن.
پاسخ:
غر خیلی به جایی بود انگار! :دی
آخه ممکنه قبلش من از شدت ناراحتی و عصبانیت سکته بکنم!
پیدا کردم ولی یاهو کلا مشکلات خیلی داره،نمیشه اصن!
1. همین موضوع دخترا رو جالب می کنه!(ولی بل حرف خودم موافق نیستم)
2. خدا نکنه
3. آیدین جان تورضیح بده من وقت ندام!
پاسخ:
1.ینی حرفی که خودتون میزنینو قبول ندارین؟ چه هنگانه :|
2.ایشالا
3.خودم میدونم چگونه،فقط اون گزینه ای که باید باشه نیس!

 والله آدم با انصافی هستی

همش دو غر زدی ؟

مثنوی تکمیل شد ؟

 

 

اما خوشحالم  که برگشتی

پاسخ:
با تشکر،کلا آدم خیلی قانعی هسم من :دی!
مرسی
با این که به احساسات دخترونه م بی نهایت عشق می ورزم، ولی در مورد این اشک دم مشک کاملا موافقم! بعضی وقتا حال آدم واقعا به هم میخوره از این اشک های مسخره ای که خود به خود در میان!! :|

من همه ش یادم میره شماره ی چشم بالا باشه خوبه یا پایین!

همین الآن یادم افتاد گرفته بودم این آلبومو! ولی هنوز گوشش ندادم!! واقعا ممنونم از یاد آوریت!

هوس کردم از این پستای سراسر غر بذارم! چند وقته نذاشتم!!
پاسخ:
آخه از احساسات دخترونه فقط گریه و غصه الکی خوردنش به ما رسیده!]البته کمی اغراق بود در این جمله![
اشکال نداره،اینو فقط عینکیا یادشون میمونه!!
منم تازه پی بردم که چه قد این آلبوم قشنگه و تازه دارم گوشش میدم!
آره،آدم اصن سبک میشه!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** * *** **** **** * ***** *********** ****دویومندش  دررابطه با احساسات مزخرفمون لایککککککککک!
و سومندش یاهو اگه آدوم بود ما رو تحریم نمی کرد
پاسخ:
اولندش خب با افکار منحرف چه میشه کرد واقعا؟ :|
دویومندش میدونم! :دی
سومندش إیَّه مگه یاهو هم تحریممون کرده؟؟؟! :|
یه سوال داشتم.
این کل غرای تو بود؟ یا از اون حالتاست که وقتی می‌خوای از غرات بنویسی چیزی به ذهنت نمی‌رسه؟!
پاسخ:
بفرمایید :دی
نه نه،اشتباه نشه!این غرای هم اکنونِ منه!
با نظر من چه کردی؟! ها؟!! رسیده اصن؟!
پاسخ:
سرجاشه!:دی
 الان من به شما چی بگم!
چند سالی هست هوس کردیم اشک های عزیزمان را مشاهده نماییم ولی توفیقی نداشتم
نه فیلم احساسی جواب داد نه درد و نه روش های گریه نمودن
فکر کنم تنها دو راه برام مونده
دوست دخترم به آن جهان بشتابد
یا از رقیب عشقیم جلو عشقم کتک بخورم
نکته.: نه دوست دختری هست و نه عشقی
لطفا متخصصین مرا راهنمایی کنند.
پاسخ:
من نمیدونم پسرا چه اصراری دارن به هر مشکلی برمیخورن از دوست دختر نداشتشون کمک بگیرن!!
این لوس بازیا چیه امتحان کردی شما؟
یه بار پیاز خورد کن فقط اونم ازین بنفشا تاثیرشو رو چشات میبینی! :دی
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۸ کمند سلیمانی

من باز دیر رسیدم!

خب این احساسات دخیونه واقعاً خره!

من هر وخ گریم بگیره زیر چشمم رو به سمت پائین می کشم!این روش باعث شد 1سال گریه نکنم! البته به جز یه قسمت!

ضعف چشم بد دردیه!

علی ای ای 12 تنها پیشنهادی که می تونم بکنم اینه که به درست برس بچه :|

حالا نیس که اشک خعلی خوبه!

ملت می نالن از شکست عشقی این آرزوی مرگ دوس دختر نداشتشو می کنه :|

پاسخ:
خجالت بکش خب! :دی
البته نه همه قسمتاش!
واقعا جواب میده ینی؟؟؟ :O
یپ یپ،بد دردیه!
:|
:| تر
پیدا نکردم آلبومه رو از زیر انبوه کتابای کف اتاقم! :|
کمند این روشت جواب میده واقعا؟!
علی منم با همون روشی که صبا گفت (پیاز) موافقم! این یکی هم جواب نده، احتمالا اشکال از غدد اشکیته دیگه! :|
پاسخ:
کف اتاق؟! :| زیر انبوه کتابا؟! :|
چه وضعیتی دارن آهنگای فرزاد فرزین!بم برخورد اصن! :دی
واقعا!سواله واسه منم!
ما امیدواریم جواب بده،وگرنه اتفاقای خوبی نمیفته! :دی
نه من اصن قصد توهین به آهنگای فرزاد فرزینو نداشتم که گذاشتمشون زیر انبوه کتابای کف اتاقم! میدونی! تو اتاق من اصولا همه چی اونجاس! و تازه مشکل از جایی شروع میشه که یه چیزی کف اتاق نباشه! چون در اون صورت، بدون شک یا گم شده! یا دزدیدنش! پس دعا کن همون کف اتاق باشه آلبومه!!

موافقم! :دی
پاسخ:
دیگه بدتر!!:دی
دعا میکنم همونجا باشه چون آلبومش خیلی قشنگه!گرچه خیلیا با این حرف من موافق نیسن!
منم! :دی
۲۸ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۲ سهیلا (کاتارسیس)
الهی... 
منم گاهی ازین احساسات دخترونه گله می کنم اما در هر حال دوستشون دارم. 
پاسخ:
من بیشتر :دی

سلام

منتظر مطالب جدیدتون هستم

پاسخ:
سلام ، ممنون.
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۲۱ کمند سلیمانی
به جان شما جواب میده! مخصوصاً اگه جلو باد کولری پنکه ای چیزی باشین! یا حتی یکی فوت کنه تو چشتونو :دی
اصن چه اصرایه گریه کنه؟؟؟؟
گریه...!
من میگم دستو بکن تو چشت اگه پیازم جواب نداد! چون من اسمشو می شنوم از چشم اشک میاد! باور کن! :دی
پاسخ:
نخیرم الکی نگو!
من امتحان کردم نشد که! :-؟
اینم راه حلیه واسه خودش! :دی
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۸ مَردی به رنگ زمستان
واسه یه دختر خانوم طبیعیه !
دختره و احساسش :)
همین که دخترها رو تو یه مقوله هایی از مردها برتر کرده ...
و برعکس

:)


پاسخ:
ولی دیگه زیادیش فک نکنم طبیعی باشه!
زیادم جالب نیس!
بله بله صد در صد!
ولی دخترا کلا برترن که همینجوریشم! ;) :دی
غر(پست جدید پیلیز)
پاسخ:
بله بله!حتما!
دختر می میری بیای به وبه منم نظر بدی نامرد خو دس درد نمی گیری والا اه....(0 _ 0)(@_@) اه....نامرد بی معرفت...!!!
پاسخ:
نظرت چیه تو همون خصوصی نظر بذاری؟!هان؟!
تو فعلا برو دعا کن من نبینمت چون احتمالا مصدوم شدنت و محروم شدنت از مسابقاتت زیاده!!!!

سلام

 

منتظر غرای بعدی نشستیم ( با عرض معذرت)

پاسخ:
سلام
اتفاقا به برکت وجود پست غرانه دارم رو غرای بیشتری کار میکنم! :دی
صبا عزیزم تو که تو اینستا و وبلاگ من زنده ای پس چرا اینجا مردی؟!
زنده شو عزیزم!‌ زنده شو! زندگی خوبه! :دی
امشب تمام آینه ها را صدا کنیدگاه اجابت است رو به سوی خداکنیدای دوستان آبرودار در نزد حق،درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنیدالتماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی